Tekstiltryk

Oversigt over tekstiltrykket på trøjerne

I har mulighed for at bestemme lige præcist hvad der skal trykkes på jeres trøjer. Det er kun jeres fantasi der sætter grænsen for hvordan jeres tegning skal se ud. Intet er umuligt ! Der er kun nogle få ting I skal være opmærksom på:

Tegningen skal være i 100 % størrelse, altså i den størrelse I ønsker at den skal have på trøjerne. (Husk at holde jer under maks. målene!) Hvis I vælger at lave en tegning på computeren, skal den fremstå med SKARPE kanter, undgå tynde streger.

Hvis I tegner tegningen i hånden skal I benytte en sort tuschpen og undgå tynde streger. I skal tegne med sort på et hvidt ulinieret stykke papir.

Når I har lavet tegningerne færdige sender I dem enten med posten eller som vedhæftede fil i en e-mail til:

Post adresse:
test Efterskoletroejer.dk
Fennebakken 297
8800 Viborg

E-mail adresse:
mail@efterskoletroejer.dk

Har I spørgsmål må I endelig ringe eller maile.

NB.: Vi trykker naturligvis IKKE vores logo på jeres produkter

Guide til tekstiltryk

Efterskoletroejer.dk tilbyder tryk af højeste kvalitet. Vi anvender forskellige tekninkker alt efter, hvilken opgave der skal løses. Den mest anvendte trykform er direkte tryk. I ordre hvor der kræves stor dækevne, anvender vi transfertryk. (I skal ikke tænke på hvilken teknik der skal anvendes det klarer vi!)

Den oplyste pris her på hjemmesiden og i kataloget/plakaten er enten med 1 eller 2 tryk; 1 stort på maks. 30x30 cm. eller et lille på maks. 10x10 cm. (Eller begge 2)

I må selvfølgelig vælge de trykstørrelser der passer jer bedst, blot de ikke overstiger maks. målene. I bestemmer selv placering.

Trykfarve:
Mange skoler/klasser ønsker at få trykt deres logo med en anden farve end hvid og sort. Dette kan også sagtens lade sig gøre.

I kan frit vælge mellen følgende trykfarver:
Blå , Grøn , Grå , Guld , Hvid , Lyse blå , Lyse rød , Rød , Sort og Sølv.

Hvis I bestiller mere end 20 produkter kan, I frit vælge 2 forskellige trykfarver. Dvs. at i kan vælge en mørk trykfarve til de lyse produkter og en lys trykfarve til de mørke produkter.
Bestiller I under 20 produkter, og ønsker 2 trykfarver, kommer der et pristillæg på 10 kr. pr. produkt.

Ønsker I alternativt broderi i stedet for tryk, så kontakt os og vi laver et godt tilbud til jer!

(Husk altid at vende vrangen ud, når I vasker jeres trøjer, og anvend kun maskinvask op til 40 grader, derved opnår I den bedste holdbarhed af trykket.)

Tilbage til oversigten

Ekstra tryk udover de to tryk der er inkl. i prisen:

- 1 ekstra tryk max 30x30 cm.: 20 kr. per produkt. (Fri placering)
- 2 ekstra tryk max 30x30 cm.: 40 kr. per produkt. (Fri placering)

(Disse tryk skal være ens på alle produkter, samt skal vælges for alle produkter)

Ekstra trykfarver:

Ønsker I, at jeres tegning/logo skal trykkes i mere end en farve, eksempel hvis I ønsker at at få trykt et danmarks falg i rød og hvid, vil dette give 2 trykfaver.
Der vil komme et pristillæg på 15 kr per farve produkt per tryk, per produkt, udover den ene trykfarve der er inkl. i prisen. Dvs. at eksemplet med danmarksflaget kommer det til at koste 15 kr. ekstra per produkt, da der skal bruges en trykfarve udover den ene der følger med i prisen.

(Flerfarvetryk skal vælges for alle produkter)

Skabeloner til rygtryk

Efterskoletroejer.dk har gjort det let for jer når I skal udarbejde jeres rygtryk. Vi har designet forskellige skabeloner som I helt gratis kan downloade. Print dem ud, skriv årstal og alle jeres navne på og send den til Efterskoletroejer.dk. Lettere bliver det ikke ! Skabeloner

Download skabelon 1 , Download skabelon 2 , Download skabelon 3 , Download skabelon 4 , Download skabelon 5 , Download skabelon 6 , Download skabelon 7 , Download skabelon 8 , Download skabelon 9 , Download skabelon 10 , Download skabelon 11 , Download skabelon 12